Syskonvagnen


Nu har vi bytt ut liggdelen mot en sittdel i syskonvagnen. Plötsligt är skruttan nöjd och jag är så lättad! Hon gillade aldrig riktigt liggdelen och blev ofta ledsen så fort jag stannade vagnen. Det ledde i sin tur till att jag blev ganska frustrerad när storebror ville undersöka ALLT på vägen till och från förskolan. Det blev ett ständigt jobbigt avvägande hur mycket jag skulle försöka skynda på honom eller om jag skulle låta henne bli ledsen. Oftast tog jag henne i selen för att båda skulle vara nöjda, men det blir ju också jobbigt i längden. Nu är det inget problem att låta promenaden bli en upptäcktsfärd och vardagen blev genast lite roligare.


Åkpåsen till babyskyddet passade perfekt för Olivia. Då behöver hon inte så mycket extra kläder. Jag blir så glad när saker bara fungerar!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0