Sjukstuga och kojmys

 
 

Nu har jag lämnat tvååringen på förskolan för att leka av sig lite. Tack och lov för det, för min ork började ta slut! Minstingen ligger på min arm och hostar då och då så högt att det ringer i öronen på mig. Under helgen som var har vi alla varit mer eller mindre skruttiga. Göran var på jobbresa till Istanbul, men min mamma kom hit och hjälpte mig med de små trollen vilket var guld värt! Vi byggde kojor, bakade kakor och lekte monster. Mysigt men intensivt. Jag fick dessutom hjälp att möblera om lite i vardagsrummet, men jag har inte alla prylar jag behöver för att få det riktigt som jag vill. Som en stor fin matta! Däremot har jag köpt ett par nya krukväxter och tyg till nya kuddar. Vi flyttade upp ett annat soffbord från källaren som ska målas vid tillfälle. Dyker väl upp någon bild här framöver!

 

Jag har blivit sugen på att sy någon typ av koja till ungarna. Kanske något att bara fästa med en krok i taket och ha lite kuddar och annat mys däri. Får kanske bli i ett hörn i vardagsrummet.

 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0